Hej igen!

Då var vi inne på vår sjunde vecka här på Madagaskar! Helt galet va fort tiden går! Fast att dagarna är ganska enformiga och lugna känns det ändå som att tiden går rätt fort.  Vi försöker att hitta på något att se fram emot varje dag, det kan vara en utflykt eller ett besök på någon restaurang. 
Tyvärr har vi haft lite sjukstuga igen, lyckligtvis inte E. Pappan har haft feber men den har nu gått över men jag har åkt på öroninflamnation. Hela hörselgången är svullen, så öven en del runt örat vilket gör att jag inte jan tugga utan att det känns som att örat ska sprängas. Efrersom hörselgången är igentäppt hör jag dåligt, förutom när jag går då jag hör varje steg jag sätter ner som ett slag på någon bastrumma.Var på apoteket igår och fick ögondroppar med antibiotika, hoppas verkligen de hjälper för detta är inte kul alls.  
Tanken var att vi skulle åkt till Foulpoint för några sköna dagar på stranden men mår jag såhär vill jag knappt lämna rummet.  
Om 11 dagar kommer min familj hit och vi längtar ihjäl oss! Dels för vår skull, att vi behöver lite sällskap men främst för Elmers skull. Vi märker att han är rätt gnällig här, för typ allt. Jag tror han behöver lite mer stimulans och mer att hitta på. Uppe på allt har de dessutom renoverat poolen sedan en vecka tillbaks så vi kan inte heller bada i den. Så dålig tajming! Vi kämpar på! 

Ha det fint! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0