Blogg.se
2015-02-07 @ 13:46:27
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Happyland
2015-02-07 @ 19:21:18

Åh, sänder dig min varmaste kram...
Förstår er besvikelse. Måtte det bli tredje gången gillt.
Har själv en historia av ofrivillig barnlöshet som sträcker sig ca 15 år bakåt. En oförklarligt sådan. För 10 år sedan gjorde jag 3 IVF och flera FET med mitt ex. Det blev inget plus på stickan. Nu gör jag och min sambo det här racet igen...
Livet är hårt, svårt och fullkomligt orättvist. Men hoppet är det sista som lämnar en.

Svar: Tack snälla du! Just idag har det varit en otroligt hörd dag och tankarna på att vi ev aldrig kommer att kunna få egna biologiska barn har gnagt. Läkaren ville diskutera ev fortsatta försök men det verkade inte alls självklart att vi ens ska försöka igen. Att bara ge upp skulle kännas jättejobbigt.

Ja, visste känns allt otroligt orättvist? Härligt att du har hoppet kvar, jag hoppas att min vanliga optimism kommer tillbaks snart!
Kramar
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0