Väntan...

Ruvardag 8 idag... Det är redan en vecka sedan vi aldrig fick det där samtalet. En vecka sedan vi åkte till Sahlgrenska och hoppades att de inte bara hade missat att ringa och berätta att det inte blir någon insättning. Nu är det en vecka sedan jag fick två små, små dammkorns stora embryon i mig. 
De där embryona som sattes in kan nu ha vuxit sig stora. Eller ja, typ knappt 1 mm. Men de kan också av någon anledning INTE fastnat och är nu typ ingenting. För nu ska det vara avgjort om det har fäst eller inte.
 
Tyvärr är det än lite tidigt att göra graviditetstest, det kan finnas lite spår av ägglossningssprutan som kan ge falskt positivt resultat. Ger testet ett negativt resultat kan det vara för tidigt för kroppen av utsöndra hormonet som ger utslag. Om en vecka är det dags att testa. En låååång väntan. Frågan är om jag kan hålla mig så länge, jag är ju allmänt rätt nyfiken av mig :) kanske behöver jag inte testa heller för nu skulle mensen kunna komma lite när som helst. Hatar att vänta!  Gaaaaaah! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0