Såpbubblor...

Precis när jag tryck på publicera såg jag i ögonvrån att det var något som hände utanför fönstret här på andra våningen. Vänder på huvudet och tittar ut och ser ett helt hav av såpbubblor sakta blåsa förbi. Reser mig och tittar ner på gatan och där står två små söta flickor utanför vårt hus och blåser såpbubblor för glatta livet. 
Det virvlar av såpbubblor i olika storlekar och i mitten står dessa små flickor med lite för stora regnkläder och skrattar och fachinerat följer bubblornas färd i luften. Vilken lycka!
 
Jag kan inte annat än att tro att detta är ett tecken. Ett tecken att en dag är det våra små barn som står utanför huset och följer bubblorna. En härlig känsla!
 
 
 
 
Lovisa
2016-02-06 @ 22:01:16

Jag ryser! vad underbart <3 :)

Svar: Verkligen! Det var verkligen en speciell känsla!
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0