Allt skickat!

 
 
Idag, två minuter innan postlådan tömdes, tryckte jag ner ett stort kuvert adresserat till Adoptionscentrum. Äntligen! Det var verkligen på håret att kuvertet hann postas idag för jag mötte postbilen som tömde lådan precis när jag åkte därifrån. 
Har vi en himla tur kan våran ansökan hinna skickas till Madagskar innan de går på semester men då behlva en himla massa flax! Tummarna ska hållas hårt i alla fall! 
 
 
 
Det känns skönt att vi förhoppningsvis gjort allt vi kan göra nu och att det bara är att vänta och längta en massa. Jag tror inte att vi behöver komplettera med något utan enligt AC ska allt se bra ut. 
 
För att Linda väntan (eller kanske snarare spä på den) har vi köpt den sprillans nya Lonely Planetguiden. Älskar Lonely Planets böcker och tror att denna kommer att bli mycket värdefull för oss. Som tur är den helt nytryckt vilket förhoppningsvis innebär att det mesta är uppdaterat och aktuellt. Här ska drömmas och planeras! 
Vi passade även på att köpa en språkkurs i franska, haha! Vi har typ noll franskakunskaper.. Då skriver jag "typ noll" för vem vet, vi kanske får användning för "baguette", "moules frites" och "je t'aime". 
 
 
 
 
 
Nu ska vi fira att ansökan är skickat med räkor och aioli. Och förhoppningsvis en vinst för Sverige i matchen mot Belgien. Heja heja! 
Anonym
2016-06-22 @ 21:53:51

Grattis! Måste kännas sjukt skönt nu när ansökan väl är på plats. Då är det bara väntan kvar. Och en massa spännande planering och franskainlärning. Heja Sverige i EM 😀

Lisa
2016-07-13 @ 21:59:08

Hector var den som ringde med vårt första och andra barnbesked. Magiskt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0