VI HAR FÅTT BARN!

ÄNTLIGEN får jag skriva det som jag längtat så länge efter! Och ÄNTLIGEN har de ringt och berättat att vi har blivit föräldrar. 

I måndags vid lunchtid, efter en riktig partyhelg, satt jag vid skrivbordet och pratade med mina kollegor och då ringde ett 08-nummer. Jag har Truecaller aktiverat på telefonen så det brukar stå om det är en försäljare men nu gjorde det inte det. Vågade inte riktigt hoppas, och hann väl iofs inte heller, innan jag svarade och hörde Hector presentera sig.  Reste mig upp direkt och gick över till en kollega och viskade att det var AC som ringde. Efter det så kommer jag mest ihåg att jag stod i förrådet och skadade medan två kollegor stod i dörröppningen och grät. Herregud! 
Hector från AC berättade vad de visste om barnet, en liten pojke, men jag var så chockad att jag i efterhand bara kom ihåg delar av samtalet. Jag vet att jag frågade om namnet 2-3 gånger men ändå glömde jag bort...

Så... 2018-06-11 fick vi veta att vi ska bli föräldrar till en liten två-årig pojke som bor på ett barnhem i Toamasina. Han hittades som en liten 2-veckors knytte utanför en fabrik. Han är frisk och växer och är alldeles bedårande söt! 
Känslan när jag ett par timmar efter samtalet fick bilderna på lillkillen var obeskrivlig och tårarna kom. Igen... 
ÄNTLIGEN!

Det finns så mycket mer att skriva men det får vi ta en annan dag. Nu är vi på väg till Varberg för att fira detta på hotell. Helt underbart! 


Anonym
2018-06-16 @ 19:06:49

Stort stort grattis till er! Så underbara nyheter att läsa! Jag blir tårögd trots att jag inte känner dig men i a-världen förstår man precis vad ett sånt telefonsamtal betyder. Vet ni när ni får åka?
Grattis igen från en som fått två fantastiska samtal💚 kram Maria

Svar: Tusen tack! ❤️
None None

Anonym
2018-06-17 @ 08:18:40

Åhhh vilka fantastiska nyheter!!! Äntligen!! Fick tårar i ögonen av inlägget, vad fantastiskt, så länge som ni (och vi läsare) väntat på det beskedet!! 💛❤️ När får ni lov att åka över till er son? Stor kram!

Svar: Tusen tack! ❤️
None None

Anonym
2018-06-17 @ 09:54:32

Åh så underbart! Blir så rörd och glad av detta inlägg! Stort stort grattis! Själv har jag och min man snart gjort klart medgivandeutredningen och ska fundera på land snart. Hur lång är vistelsetiden i Madagaskar och hur länge brukar man få vänta på att resa? Kramar! /Marre

Svar: Tusen tack! ❤️
None None

Anonym
2018-06-17 @ 20:40:07

Men tårarna rinner på mig när jag läser detta. Känner er inte men har följt er blogg de senaste månaderna och väntat spänt på att få gå in och läsa att ni fått bb. Är själv adoptivmamma sen april 2014 genom svensk adoption och har precis sänt papper till Filipinerna för syskon så nu börjar för oss en lång väntan. STORT GRATTIS 😀👍🎁🎈💓👣👪

Svar: Tusen tack! ❤️
None None

S
2018-06-18 @ 08:06:35

Läste inlägget igår och fick tårar i ögon, så glad för er skull! ❤️ Så fantastiskt!

Svar: Tusen tack! ❤️
None None

Anonym
2018-06-18 @ 11:56:53

Stoooooort grattis!!! Så underbart!!!

Svar: Tack!
None None

Marie
2018-06-18 @ 12:46:57

En liten fågel viskande detta för mig i förra veckan, och tårarna började rinna så klart! Vet ju hur det är att kämpa för barn och vänta.. Det sliter så på en. Men, när barnet kommer, oavsett hur man får barn, så blir lyckan enorm! Jag är så fantastiskt glad för er skull! Kramar i massor

Svar: Tusen tack goa Marie ❤️
None None

Livet innan dig
2018-07-29 @ 10:23:14
URL: http://nouw.com/livetinnandig

Men åh! GRATTIS till sonen! Så glad för er skull.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

narlangtanblirforstor.blogg.se

En blogg om IVF-försök, adoptionsköer och om ofrivillig barnlöshet.

RSS 2.0